02η
03ω
46λ
41δ
Τελικές χειμερινές εκπτώσεις: Έως και -60% EXTRA
SHOP BY FIT
Highlights
ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Highlights
Πώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;
Προσθέστε τον αριθμό IBAN στον λογαριασμό σας, ώστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
1) Συνδεθείτε στο aboutyou.gr
2) Μεταβείτε στο εικονίδιο "Λογαριασμός πελάτη" στην επάνω δεξιά γωνία του ιστότοπού μας.
3) Επιλέξτε "Στοιχεία τράπεζας".
4) Εάν έχετε ήδη καταχωρίσει τα τραπεζικά σας στοιχεία, κάντε κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας στην επάνω δεξιά γωνία της εικόνας της κάρτας και ελέγξτε τα στοιχεία σας.
5) Εάν δεν έχετε ήδη καταχωρίσει τα τραπεζικά σας στοιχεία, προσθέστε τα ακόλουθα στοιχεία:
- Όνομα
- Επώνυμο
- IBAN (Διεθνής Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού) - τυποποιημένος αριθμός του τραπεζικού σας λογαριασμού, του οποίου προηγούνται τα γράμματα "GR". Αποτελείται από 27 χαρακτήρες συνολικά (2 γράμματα και 25 ψηφία).
Μόλις προσθέσουμε/επικαιροποιήσουμε τα τραπεζικά σας στοιχεία, θα επιστρέψουμε αμέσως την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Μπορώ ανταλλάξω ένα προϊόν; Πώς μπορώ να κάνω μία επιστροφή;
Πόσος χρόνος χρειάζεται συνήθως για να μου γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου;
Είναι δυνατή η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος;
Θα μου επιστραφούν τα έξοδα αποστολής όταν επιστρέψω την παραγγελία μου;
Υπάρχουν έξοδα για την τραπεζική συναλλαγή κατά τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων;
Τι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν μου έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά;
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Μπορώ ανταλλάξω ένα προϊόν; Πώς μπορώ να κάνω μία επιστροφή;
Πόσος χρόνος χρειάζεται συνήθως για να μου γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου;
Είναι δυνατή η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος;
Θα μου επιστραφούν τα έξοδα αποστολής όταν επιστρέψω την παραγγελία μου;
Υπάρχουν έξοδα για την τραπεζική συναλλαγή κατά τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων;
Τι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν μου έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά;
Εξυπηρέτηση πελατών
Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;
Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.
Βοήθεια
Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Κάλεσέ μας
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00