Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Αντικαταβολή
Δωρεάν αποστολή* και επιστροφή
Δικαίωμα επιστροφής εντός 100 ημερών
Συχνές Ερωτήσεις

Επιστροφή & επιστροφή χρημάτων

Μπορώ ανταλλάξω ένα προϊόν; Πώς μπορώ να κάνω μία επιστροφή; Δυστυχώς δεν μπορείτε να ανταλλάξετε ένα προϊόν στο κατάστημα μας. Για να το αλλάξετε (π.χ το μέγεθος δεν σας ταιριάζει), απλά παραγγείλτε το ξανά στο κατάστημά μας και στείλτε πίΣυνέχεια ανάγνωσηςΠόσος χρόνος χρειάζεται συνήθως για να μου γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου;Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα, το ποσό του τιμολογίου θα σας επιστραφεί εντός 14 ημερών μέσω της μεθόδου πληρωμής που επιλέξατε κατά την παραγγελία σας.Συνέχεια ανάγνωσηςΕίναι δυνατή η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος;Η άμεση ανταλλαγή ενός προϊόντος δεν είναι δυστυχώς δυνατή. Για να το αλλάξετε (π.χ το μέγεθος δεν σας ταιριάζει), απλά παραγγείλτε το ξανά στο κατάστημά μας και στείλτε πίσω το πΣυνέχεια ανάγνωσηςΘα μου επιστραφούν τα έξοδα αποστολής όταν επιστρέψω την παραγγελία μου;Όταν ολοκληρώσεις μια επιστροφή παραγγελίας, το χρηματικό ποσό θα σου επιστραφεί ολόκληρο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής.Συνέχεια ανάγνωσηςΥπάρχουν έξοδα για την τραπεζική συναλλαγή κατά τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων;  Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις από την πλευρά μας ή την τράπεζά μας όταν πραγματοποιούμε τη μεταφορά για την επιστροφή των χρημάτων σας. Επιστρέφουμε ολόκληρο το ποσό και η τράπεΣυνέχεια ανάγνωσηςΤι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν μου έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά;Εάν ένα προϊόν που παραδώσαμε είναι κατεστραμμένο, ελαττωματικό ή με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι εντάξει, τότε μπορείτε να υποβάλετε παράπονο για το προϊόν και να μας το στείλετε Συνέχεια ανάγνωσηςΠώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;Προσθέστε τον αριθμό IBAN στον λογαριασμό σας, ώστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.   1) Συνδεθείτε στο aboutyou.gr 2) ΜεταβείΣυνέχεια ανάγνωσηςΠού μπορώ να επιστρέψω το πακέτο μου;Μπορείτε να επιστρέψετε το πακέτο σας σε ένα καταστήματα της συνεργαζόμενης μεταφορικής από την οποία το παραλάβατε. Μπορείτε είτε να παραδώσετε το πακέτο αυτοπροσώπος ή να επικοινΣυνέχεια ανάγνωσηςΠώς μπορώ να υποβάλω παράπονα για ένα προϊόν;Εάν ένα προϊόν που παραδώσαμε δεν είναι εντάξει με οποιονδήποτε τρόπο, μπορείτε φυσικά να μας το επιστρέψετε δωρεάν με το δελτίο επιστροφής, αναφέροντας τον λόγο. Μπορείτε να βρείτΣυνέχεια ανάγνωσηςΠρέπει να πληρώσω τα έξοδα αποστολής της επιστροφής;Θα πληρώσουμε εμείς τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή των αντικειμένων.Συνέχεια ανάγνωσηςΕντός ποιου χρονικού διαστήματος μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;Έχετε 100 ημέρες μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας για να μας επιστρέψετε τα προϊόντα. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα επιστροφής στους γενικΣυνέχεια ανάγνωσηςΔεν έχω πλέον ετικέτα επιστροφής. Πού μπορώ να βρω μία καινούργια;Μπορείτε εύκολα να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε αυτά τα έγγραφα από τον λογαριασμό σας:1.Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, με το email και τον προσωπικό σας κωδικό 2.Πατήστε στο εικονΣυνέχεια ανάγνωσηςΘα λάβω επιβεβαίωση ότι η επιστροφή μου έχει παραληφθεί;Ναι, θα λάβετε επιβεβαίωση επιστροφής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την παραλαβή της επιστροφής.Συνέχεια ανάγνωσηςΠώς μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου;Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα με τον τρόπο που έχετε δηλώσει ως τρόπο πληρωμής. Εάν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό στο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρΣυνέχεια ανάγνωσηςΣε ποια διεύθυνση πρέπει να στείλω την επιστροφή;Η ακριβής διεύθυνση παράδοσης στην οποία θα πρέπει να σταλεί η επιστροφή θα εκτυπωθεί αυτόματα στην ετικέτα επιστροφής.Η ετικέτα επιστροφής βρίσκεται στο δελτίο αποστολής, το οποίοΣυνέχεια ανάγνωσης